2026-06-13

İşletmede Mesleki Eğitim Programı Tamamlandı



 

Kimya Teknolojisi Programı öğrencileri, (3+1) İşletmede Mesleki Eğitim uygulamasını başarıyla tamamladı.

Kimya Teknolojisi Programı kapsamında yürütülen (3+1) İşletmede Mesleki Eğitim Programı, öğrencilerin teorik bilgilerini uygulama ile pekiştirmelerine olanak sağlayarak başarıyla tamamlandı. Program süresince öğrenciler, eğitimlerinin son dönemini çeşitli özel sektör kuruluşlarında geçirerek mesleki deneyim kazanma fırsatı elde etti. 

İşletmelerde gerçekleştirilen eğitim sürecinde öğrenciler; üretim, kalite kontrol, laboratuvar analizleri, iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları ile mesleki süreçlere aktif olarak katıldı. Böylece öğrenciler hem teknik bilgi ve becerilerini geliştirdi hem de iş hayatının dinamiklerini yakından tanıma fırsatı buldu.

Program sonunda düzenlenen değerlendirme sürecinde, öğrencilerin mesleki yeterliliklerinde önemli gelişmeler gözlemlendi. İşletme yetkilileri tarafından yapılan geri bildirimlerde öğrencilerin sorumluluk bilinci, ekip çalışmasına uyumu ve mesleki yetkinlikleri takdir edildi.

3+1 İşletmede Mesleki Eğitim Modeli sayesinde öğrenciler, mezuniyet öncesinde iş deneyimi kazanarak istihdam süreçlerine daha hazırlıklı hale gelmekte ve sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli iş gücü olarak yetişmektedir.

Kimya Teknolojisi Programı öğrencilerimizi başarıyla tamamladıkları eğitim süreci dolayısıyla tebrik ediyor, meslek hayatlarında başarılar diliyoruz.